reede, 9. november 2012

Neljapäev

Ja raha saigi täiesti otsa
ja justkui
oleks pidanud istuma
kodus
eksole
ja kokku hoidma.
Inimeste sekka
kirjandust kuulama läksin
hoopis.
Selga panin
kõige ilusamad riided
mis mul veel võtta olid-
vanad teksapüksid,
kulund sametjaki
paari tikitud villaseid kindaid
kordades paigatud kontstega kingad.
Kõik naised
kiitsid.
Kõik mehed
imetlesid.
Kõik tahtsid olla
mu lähedal.
Kutsusid mind
üksteise võidu
teatrisse ja
külla
ja kohvikusse.

Kuidas ometi
saab see nii
olla
ise imestasin.
Kõik minus on ju
nii palju kordi
lihtsa nõela ja niidiga
lapitud.

Ja siis helistasid Sina
ja käskisid
mul kindlasti minna
Singer Vingeri
kontserdile.
Raha pärast
ärgu ma
muretsegu,
lubasid selle või
laenata
kui muidu
ei saa.
Ma armastan Sind
niiväga.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar